WYJĄTKOWY WARSZTAT PRACY Z TELEFONEM
EFEKTYWNE DZWONIENIE
Podczas szkolenia potrafię zaszczepić w Tobie uniwersalną, sprawdzoną oraz możliwą do zastosowania w każdej branży metodę prowadzącą do umawiania spotkań. Nauczę Cię jak profesjonalnie obsługiwać obecnych Klientów oraz jak sprzedawać produkty bądź usługi firmy. Kluczem do sukcesu jest uzyskanie odpowiedzi na poniższe pytania oraz jednoczesne wprowadzenie zmian w sposobie komunikowania treści marketingowych. Każdy z uczestników szkolenia zwiększy swoją skuteczność i motywację do wykonywania połączeń oraz zdecydowanie skróci czas pracy przy telefonie.


Nie ma mowy o stresie! Warsztaty dedykowane są dla osób, które w swojej codziennej pracy korzystają z telefonu i chcą dokonać optymalizacji tego działania. Warsztaty odbywają się w luźnej atmosferze. Dla osób, które często słyszą w rozmowie telefonicznej, że ich Klient nie jest zainteresowany przedstawianą przez nich ofertą, a nawet nie zdążył jeszcze jej wysłuchać. Dla osób, które szybko zniechęcają się do wykonywania połączeń ze względu na brak efektu wykonywanej pracy, a generowanie dużej ilości nowych kontaktów biznesowych przez telefon jest początkiem procesu sprzedażowego.
4-5 godzin praktycznych warsztatów, w trakcie których wspólnie zadzwonimy do Twoich Klientów.
To właśnie na podstawie tych rozmów dokonam ich wnikliwej analizy.
Wskażę te słowa lub sformułowania, które budzą negatywne emocję u Twoich rozmówców. A co najważniejsze zamienię je na takie, które będą odbierane pozytywnie.
Warsztaty online przewidywane są dla maksymalnie 9 uczestników w grupie. Nie musisz notować, otrzymasz e-book „I may.”, dzięki czemu zyskasz nieograniczony dostęp do wiedzy ze szkolenia i w każdej chwili możesz do niej wrócić.
Cena za 1 osobę 690 zł, każda kolejna zapisana osoba zwiększa rabat o 10% odpłatności za swoje uczestnictwo.
4-5 godzin praktycznych warsztatów, w trakcie których wspólnie zadzwonimy do Twoich Klientów.To właśnie na podstawie tych rozmów dokonam ich wnikliwej analizy.
Wskażę te słowa lub sformułowania, które budzą negatywne emocję u Twoich rozmówców. A co najważniejsze zamienię je na takie, które będą odbierane pozytywnie.Warsztaty stacjonarne w Twojej firmie przewidywane są dla maksymalnie 20 uczestników w grupie. Nie musisz notować, otrzymasz e-book „I may.”, dzięki czemu zyskasz nieograniczony dostęp do wiedzy ze szkolenia i w każdej chwili możesz do niej wrócić.
Cena za 1 osobę 999 ZŁ, każda kolejna zapisana osoba zwiększa rabat o 10% odpłatności za swoje uczestnictwo.
Umawianie spotkań handlowych, jak to działa?
To bardzo proste i wygodne.
Opisz działania handlowe, które realizujesz na codzień.
Wskaż klienta docelowego(osoby prywatne/właściciele firmy/osoby decyzyjne).
Wybierz lokalizacje spotkań.
Określ czas wolny w swoim kalendarzu.
Na tą chwilę to wszystko co musisz zrobić Ty.
Zapłacisz tylko i wyłącznie za umówione i odbyte spotkania.
Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów(miejsce pracy telemarketera,
zakup wyposażenia biura, poświęcony czas na szkolenia oraz przygotowanie bazy, koszty połączeń
telefonicznych). Umówimy spotkania za Ciebie i powiadomimy Cię o nich na
2 dowolnie wskazane sposoby. Wybierz dla siebie najwygodniejsze
powiadomienia email lub wpis w kalendarzu.
Tu się kończy nasza rola, teraz znowu wszystko zależy od Ciebie.
Jeździsz na spotkania, nawiązujesz nowe relacje oraz kontakty biznesowe i w konsekwencji
sprzedajesz swoje usługi lub produkty.
Cena za 1 umówione spotkanie 200zł.
Lubisz uczyć się samodzielnie? Zamów e-booka “iMAY.”
a w nim PEŁNY ZAPIS WARSZTATOWEGO SZKOLENIA, m.in:
Dlaczego nikt już nie chce rozmawiać z telemarketerami
Bariery i błędy w komunikowaniu się za pomocą telefonu
Innowacyjne, sprawdzone i łatwe do zastosowania techniki
Seria licznych “case studies” z wielu różnych branż
Cena za EBOOK 39zł.
Konsultacja rozmów biznesowych 5-minutowa – 40,00 zł
Konsultacja rozmów biznesowych 10-minutowa – 80,00 zł
Konsultacja rozmów biznesowych 30-minutowa – 240,00 zł
Konsultacja rozmów biznesowych 60-minutowa – 480,00 zł
Stawiam na praktykę, ale w trakcie dzwonienia do potencjalnych klientów możesz dowiedzieć się:
Jak dzwonić z zimnego kontaktu zgodnie z RODO?
Poznasz szybki sposób na ominięcie sekretarki.
Jak się wyróżnić na tle innych telemarketerów?
Jak sprawić, żeby każdy Klient pozwolił nam na przedstawienie swojej oferty?
Jak sprawić, żeby z każdego wykonanego telefonu osiągnąć korzyść dla siebie?
Jak społeczeństwo postrzega telemarketerów?
Kto w dzisiejszych czasach jest uważany za telemarketera?
Jaką skuteczność mają telemarketerzy posługujący się sloganami telemarketingowymi?
Jakie są narzędzia, które mamy do dyspozycji w rozmowie telefonicznej?
Jak skutecznie umówić spotkanie handlowe nie mówiąc Klientowi, że chce się umówić?
W jaki sposób umysł Twojego rozmówcy przyswaja informacje i podejmuje decyzje?
Jak dopasować sposób prowadzenia rozmowy do rozmówcy?
Jakie są bariery i błędy w komunikowaniu się przez telefon?
Jak skutecznie uzyskać połączenie z osobą decyzyjną poprzez sekretariat?
Jak zorganizować pracę przy telefonie?
Jak wykorzystywać umiejętność stosowania parafrazy?
Jak samodzielnie dokonać analizy wykonanej rozmowy?
Jak planować i formułować cele rozmowy?
Jak radzić sobie z odrzuceniem?
Czy warto pytać o czas na rozmowę i dlaczego większość ludzi robi to źle?
Czy można tak poprowadzić rozmowę telefoniczną, żeby w 100% przewidzieć co odpowie nasz rozmówca?
Czy warto wysyłać maila z ofertą firmy?
Czy warto potwierdzać spotkania?
Jak skutecznie rekrutować pracownika?
Jak odnowić kontakt z Klientem po długim czasie?
Poznasz kilka sposobów na to jak można stać się pewnym partnerem do współpracy dla innych firm, z którymi nigdy wcześniej nie mieliśmy kontaktu?
Jak się zachować gdy nie znamy danych osoby oddzwaniającej do Ciebie już po sesji Twojego telefonowania?
Jak powinna przebiegać osobista rozmowa z pracownikiem firmy, do której chcesz dotrzeć ze swoją ofertą?
Co należy zrobić gdy nie znamy imienia właściciela firmy, a znamy tylko jego nazwisko?
Jak radzić sobie w sytuacji gdy rozmowa z konsultantem stosującym technikę zdartej płyty uniemożliwia załatwienie sprawy?
Jak skutecznie dotrzeć z ofertą do szkół, administracji publicznej, spółdzielni organizacja event-ów?
Kiedy i do kogo dzwonić aby nie wykonywać nieefektywnych działań?
Poznasz sposoby dotarcia do ludzi, którzy z różnych przyczyn unikają Twojego kontaktu.
Jak skutecznie powrócić do rozmów handlowych sprzed lat?
Kiedy i kogo warto nagrywać?
Wiele praktycznych wskazówek, które stanowić będą wiedzę tajemną