WYJĄTKOWY WARSZTAT PRACY Z TELEFONEM

EFEKTYWNE DZWONIENIE

WYWIAD

R:Dałeś się poznać jako osoba, która lubi rozmawiać z ludźmi przez telefon, skąd się wzięło zamiłowanie do pracy z telefonem?

K: Nie był to przypadek, trochę ponad 14 lat temu, kiedy zaczynałem swoje życie zawodowe, podjąłem się pracy w sklepie sportowym. Decyzja ta wynikała z mojego zamiłowania do sportu, szybko jednak okazało się, że brak jakiegokolwiek doświadczenia sprzedażowego przełożył się na konieczność poszukiwania nowej pracy. Szef wspomnianego sklepu w luźnej rozmowie ukierunkował mnie na pracę dla multimedialnego operatora, twierdząc, że posiadam umiejętność analogicznego myślenia. Postanowiłem spróbować i faktycznie, okazało się, że stosunkowo szybko stałem się najlepiej ocenianym konsultantem infolinii. W późniejszej pracy już na stanowisku trenerskim okazało się, że potrafię równie skutecznie zaszczepić w innych ludziach praktyki, które metodą prób i błędów wcześniej wypracowałem sam. W tym zawodzie najważniejszym czynnikiem motywującym do działania są osiągane wyniki. Moim konsultantom prowadzenie rozmów sprzedażowych wychodziło bardzo dobrze. Po pewnym czasie postanowiłem wypróbować czy moje metody sprawdzą się równie dobrze w innych branżach. To właśnie to wydarzenie doprowadziło do skonstruowania uniwersalnej formuły pozwalającej na umawianie spotkań handlowych przez telefon w każdej branży.

R: Rozumiem zatem, że brałeś udział w licznych szkoleniach z telemarketingu?

K: Na szczęście nie! Brałem udział w kilku, ale mógłbym je dosłownie policzyć na palcach jednej ręki. Te, na których byłem niewiele wniosły do mojej pracy. Za to uważam, że ogromny wpływ na  mój rozwój w tej dziedzinie miało to, że dostałem tzw. „wolną rękę” od szefostwa, ze względu na dobre wyniki, nie obowiązywały mnie sztywno ustalone procedury i skrypty rozmów jak w przypadku innych konsultantów. Umiejętność analogicznego myślenia przełożyła się na możliwość poznania reakcji ludzi na wypowiadane przeze mnie kwestie i dostosowania swojej wypowiedzi w taki sposób aby osiągać zamierzony cel w każdej rozmowie telefonicznej.

R: Do kogo kierowane jest to szkolenie?

K: Szkolenie dedykowane jest dla osób, które w swojej codziennej pracy, korzystają z telefonu i chcą dokonać optymalizacji tego działania. Dla osób, których denerwują dzwoniący do nich telemarketerzy. Pomimo tego, że sam wykonuje ogromną ilość telefonów ofertowych to również nie cierpię telemarketerów, posługujących się irytującymi sformułowaniami, które przywarły do telemarketingu.  A zatem szkolenie kieruję również dla osób, które same często słyszą w rozmowie telefonicznej, że ich Klient nie jest zainteresowany przedstawioną ofertą, a nawet nie zdążył jeszcze jej wysłuchać do końca. Dla osób, które szybko zniechęcają się do wykonywania połączeń ze względu na brak efektu wykonywanej pracy. Często spotykam się z opiniami osób działających w rynku, że „nie lubią telefonu”, odpowiadam wtedy, przyjdź na szkolenie to polubisz. Chodzi głównie o to, że przy zachowaniu pewnych reguł można zaplanować w 100% przebieg rozmowy telefonicznej, pomimo tego, że po drugiej stronie słuchawki będziemy rozmawiać z bardzo różniącymi się od siebie ludźmi.

omnie

R: Zapewne zechcesz podczas szkolenia przedstawić różne profile Klientów, techniki sprzedaży?

K: Otóż nie, to o co pytasz pojawia się w planie wielu szkoleń. Natomiast to co wyróżnia moje działania na tle pozostałych, dostępnych na rynku szkoleń to przekazanie 100% wiedzy wynikającej z praktyki. Nie kopiuję schematów z innych szkoleń, książek czy publikacji. Sam wypracowałem sposoby prowadzenia rozmów handlowych za pośrednictwem telefonu, daleko odbiegające od tych, z którymi możemy się spotkać w sytuacji gdy zadzwoni do nas ktoś kto chce zaproponować jakąś ofertę.

R: Czy zatem każdy może się nauczyć jak zdobywać nowych Klientów ?

K: Odpowiem, że każdy. Pojawia się jednak pewne „ALE”. Najszybciej opanują tę sztukę osoby, które nie mają doświadczenia w prowadzeniu rozmów biznesowych przez telefon. Wydaję się to dość przewrotne, ale te osoby nie posiadają złych nawyków. W odróżnieniu do osób, które pracowały już wcześniej na telefonie i które chcąc nie chcąc nabyły złe nawyki. To one powodują, że ich skuteczność jest niezadowalająca. Osoby doświadczone potrzebują  po prostu więcej czasu, żeby zamienić te złe nawyki na dobre.

R: Czy w dzisiejszych czasach sprzedaż przez telefon ma jeszcze sens ?

K: Oczywiście, że ma. Proces sprzedaży zachodzący przez telefon nosi znamiona sporej indywidualności w odniesieniu do oferowanego produktu czy usługi. Niejednokrotnie jesteśmy zasypywani przez sprzedawców informacjami, które budzą w nas pytania, wątpliwości. Łatwiej jest rozwinąć myśl w bezpośredniej rozmowie twarzą w twarz, niż w rozmowie telefonicznej. Dlatego jeśli mówimy o sensie sprzedaży prowadzonej tylko i wyłącznie za pośrednictwem telefonu, to ma ona rację bytu, ale musi ona być poprzedzona indywidualną sesją treningową.

R: Czego mogę się spodziewać po szkoleniu?

K: Dowiesz się nie tylko w jaki sposób, dotrzeć do potencjalnego Klienta. Zagłębię się w temat kompleksowo, wynika to z tego, że sam jestem handlowcem i doskonale wiem, że sukces w tej branży zaczyna się od dobrze umówionego spotkania. A zatem nie tylko stworze skrypt, który  pozwoli na umówienie spotkania dla branży w której działasz, ale wpłynie na to, że odczujesz niebywałą dotąd przyjemność pracy z Klientem przez telefon. Pokaże również, jak zorganizować pracę z telefonem żeby była ona jak najbardziej wydajna. Pokaże jakie mogą wystąpić bariery w komunikacji oraz nauczę Cię w jaki sposób samodzielnie dokonać analizy przeprowadzonej rozmowy. Tak więc doprowadzę do takiej sytuacji, w której zaszczepione umiejętności pozwolą na późniejsze samodzielne doskonalenie wykonywanych rozmów. Przekonasz się, że zdobywanie Klientów z tzw. ”zimnego kontaktu” napędzi Twój biznes, przy maksymalnym zoptymalizowaniu czasu pracy poświęcanego na ich generowanie. Podsumowując zero znanych Ci dotąd ze szkoleń technik sprzedaży, perswazji, negocjacji w zamian za 100% praktycznych wskazówek, które sam z powodzeniem stosuję w codziennej pracy zawodowej. 

DOWIEDZ SIĘ JAK NIE BYĆ ODBIERANYm JAKO TELEMARKETER

I May Kamil May

MOJE WARSZTATY NAUCZĄ cIĘ:

Umówić znacznie większą liczbę spotkań handlowych z tzw. “zimnego lub ciepłego kontaktu” w krótszym czasie niż dotychczas

Znaleźć szybką oraz efektywną telefoniczną ścieżkę dotarcia do każdej firmy w polsce ze swoim produktem lub usługą

Komunikować treści handlowe w sposób niebudzący negatywnych emocji u Twoich telefonicznych rozmówców

skutecznie podnieść motywację do aktywnego poszukiwania klientów za pośrednictwem telemarketingu

warsztaty

Prowadzę warsztaty on-line w wygodnym dla Ciebie miejscu i czasie. Zapewniam najwyższą jakość transmisji, dzięki czemu możesz poczuć się jakbyśmy byli w tym samym miejscu, pomimo dzielących nas kilometrów.
Prowadzę również warsztaty stacjonarne, dlatego jeśli tylko zechcesz przyjadę do Ciebie i z pewnością rozwiąże Twoje problemy z dzwonieniem.

e-book

Dlaczego nikt już nie chce rozmawiać z telemarketerami?

Bariery i błędy w komunikowaniu się za pomocą telefonu

Seria licznych “case studies" z wielu różnych branż

Innowacyjne, sprawdzone i łatwe do zastosowania techniki

SPRAWDŹ WŁASNORĘCZNIE WYSTAWIONE PRZEZ UCZESTNIKÓW OPINIE

                                                                                © 2022 kamilmay.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.